Twoje Newsy ze świata Tibi!

Silniki, Narzędzia, Mapy, Skrypty i wiele wiele więcej...

Ogłoszenie

Jeśli nie możesz założyć konta a masz Mozille wejdź w "Narzędzia", "Wyczyść prywatne dane", i zaznacz "ciasteczka" i "Wyczyść prywatne dane". Na 99% była to tego wina. Przepraszamy

#1 2009-01-01 19:54:50

Aston Gold

http://image-fast.com/image/dcdca98a68d0/admin.png

3403521
Skąd: Zielona Góra
Zarejestrowany: 2009-01-01
Posty: 17
Punktów :   
WWW

[8.1][Spell]Maxi King

Od razu mówię, że skrypt nie mój:) Mojego kumpla karpiktogosc. Pozdro dla niego

To zaczynamy

Jest to czar który ma pare efektów naraz (Skrypt nie mój)
Tworzym plik max.lua

Spoiler:

combat1 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 40)
    setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

    combat2 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 43)
    setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

    combat3 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 45)
    setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

    combat4 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 20)
    setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

    combat5 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREAREA)
    setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

    combat6 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MORTAREA)
    setCombatFormula(combat6, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)

    combat7 = createCombatObject()
    setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
    setCombatParam(combat7, COMBAT_PARAM_EFFECT, 39)
    setCombatFormula(combat7, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -200, -1.6, -200)


    arr1 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    arr2 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 2, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    arr3 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    arr4 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    arr5 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 0, 0, 2, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    arr6 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }

    arr7 = {
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 1, 0, 2, 0, 1, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
    }



    local area1 = createCombatArea(arr1)
    local area2 = createCombatArea(arr2)
    local area3 = createCombatArea(arr3)
    local area4 = createCombatArea(arr4)
    local area5 = createCombatArea(arr5)
    local area6 = createCombatArea(arr6)
    local area7 = createCombatArea(arr7)
    setCombatArea(combat1, area1)
    setCombatArea(combat2, area2)
    setCombatArea(combat3, area3)
    setCombatArea(combat4, area4)
    setCombatArea(combat5, area5)
    setCombatArea(combat6, area6)
    setCombatArea(combat7, area7)

    local function onCastSpell1(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)

    end

    local function onCastSpell2(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)

    end
    local function onCastSpell3(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)

    end
    local function onCastSpell4(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)

    end
    local function onCastSpell5(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat5, parameters.var)

    end
    local function onCastSpell6(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat6, parameters.var)

    end
    local function onCastSpell7(parameters)
        doCombat(parameters.cid, parameters.combat7, parameters.var)

    end


    function onCastSpell(cid, var)
    local parameters = { cid = cid, var = var, combat2 = combat2, combat1 = combat1, combat3 = combat3, combat4 = combat4, combat5 = combat5, combat6 = combat6, combat7 = combat7 }
    addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
    addEvent(onCastSpell2, 0, parameters)
    addEvent(onCastSpell3, 0, parameters)
    addEvent(onCastSpell4, 0, parameters)
    addEvent(onCastSpell5, 0, parameters)
    addEvent(onCastSpell6, 0, parameters)
    addEvent(onCastSpell7, 0, parameters)


    end

w spells.xml:

Spoiler:

<instant name="Mega Explosion" words="maxi king" lvl="120" maglv="20" mana="800" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Max.lua"><vocation id="7"/></instant>

I to by było na tyle . Mam nadzieję, że przyda wam się ten skrypt

Pozdrawiam
~~Aston Gold~~

Offline

 

#2 2009-01-01 23:43:45

Quinny

Początkujący

8014691
Skąd: Bolesławiec
Zarejestrowany: 2009-01-01
Posty: 14
Punktów :   

Re: [8.1][Spell]Maxi King

Czar bardzo fajny xD. Ten czar bije chyba ze wszystkiego

Offline

 

#3 2009-01-02 10:57:27

Homy Terror

Początkujący

Zarejestrowany: 2009-01-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: [8.1][Spell]Maxi King

właśnie używam go na swoim ots:)

Offline

 
Zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polski z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych forum jest własnością społeczną oraz podlega ochronie praw autorskich. Administrator oraz ModTeam nie ponosi odpowiedzialności za treści użytkowników zamieszczone publicznie. Wartości prawa autorskiego nie są poddane ochroną !

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eti4.pun.pl www.tirup2010.pun.pl www.motoskutery.pun.pl www.fcpolskichsiatkarzy.pun.pl www.zales.pun.pl